7 Mayıs 2021 Cuma

KREMALI MIDYE BÖREK


Ilk kez denediğim midye börek bizim evde cok sevildi.Iki yufka ile yaptim sekiz midye oldu.Ben peynirli yaptım patatesli ,kıymalı gibi değişik iç malzeme ile deneyebilesiniz.

Malzemeler:

2 adet yufka

1 kutu krema

peynir

maydanoz

1 yumurta sarısı 

çörek otu 


Yapılışı :

Birinci yufkayı düz bir zemine yayın firca ile krema sürüp dörde bölün.Sivri yerinden yuvarlak yerine doğru cekin .Bir parçanın üstüne diğerini koyun.Sivri kisma iç malze

meden koyup sarın.Ben peynirli maydanozlu malzeme kullandım. Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizin.

Her parcaya midye şekli verin tepsiye alın. Ikinci yufkaya da aynı işlemi yapın. Üzerlerine yumurta sarısı sürüp çörekotu serpip daha önceden 200 derecede ısınmış fırında kızarana kadar pişirin. 

Afiyet olsun.


Hiç yorum yok: