31 Ocak 2021 Pazar

AVAKADOLU PATLICAN SALATASI

 


Herkese merhaba.Avakadoyu bu kez patlıcan salatasına kattım cok guzel oldu.Özellikle benim gibi avakado sevmeyenlerin bile yiyebileceği harika bir avakadolu tarif kazanmış oldum.



3 - 4 adet patlıcan
1 adet yumuşak avakado
1 kapya biber
3 diş sarımsak
tuz
limon ya da sirke
zeytinyağ
pulbiber



Yapılışı:


Patlıcanları közleyip soyun.Kapya biberi de közleyip soyun.Ben her ikisini de derin dondurucuda vardı ordan çıkardım. Kıyılmış patlicanı derin bir kaseye koyun.Avakadoyu yumuşak alın ki çatalla ezebilin.
Ezilmiş avakadoyu patlıcana ekleyin.Közlenip soyulmuş biberi birer cm kalınlığında keserek karışıma katıp sarimsakları minik minik dograyın. Damak zevkinize göre tuz,yağ pulbiber ilave edin.
Arzunuza gore limonsuyu ya da sirke ekleyip bir guzel kaşıkla karıştırıp servis tabağına alın.Bir an once tüketin ki avakado kararıp salatayı karartmasın.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: