27 Ocak 2020 Pazartesi

ACIBADEM KEKİ ,KOKOS KEK


Hindistan cevizli tarifleri oldum olası severim.Kurabiyeler de tatlılarda hindiztancevizini kullanırım.
Bu tarifi de arkadaşım Gönül den aldım.Hem kolay hem lezzetli bir tarif.Sık sık yaparım ben bunu artık :)))

MALZEMELER:

1 adet hazır pastaban (sade )
2 çay bardağı hindistan cevizi
1 çay bardağı iri çekilmiş ceviz içi
1 çay bardağı toz şeker
1 yumurta akı
3 yemek kaşığı süt
yarım çay  bardağı sıvı yağ

YAPILIŞI:

Pastaban hariç tüm malzemeyi bir kapta kaşık ile karıştırın.Çay bardağının büyük boy (ajda ) olanını kullandım ben.Fırın tepsisine yağlı kağıt serip pastabanı koyun.Hindistancevizli karışımı üzerine döşeyin.180-200 derecedeki fırınına koyup kızarana kadar pişirin.İşte bu kadarcık.Yanında sade dondurma ile servis edebilirsiniz çok yakışıyor.
Afiyetolsun.

Hiç yorum yok: