30 Mayıs 2016 Pazartesi

TAVADA PRATİK PATATES PİZZASI


Herkese merhaba ,mutlu haftalar dilerim.
Daha önce fırında patates pizzası yapmıştım tarifi burada ,çok güzel olmuştu.Bu kez pratik bir pizza yapmak istedim.Siz de benim gibi pizzanın her çeşidi seviyorsanız deneyebilirsiniz.
Tarifi buradan aldım.Kendisine teşekkür ediyorum.Evde bir kaç kez yaptım fakat fotoğraflayıp yayınlamak bu güne kaldı.
Dört kişilik yaptığım bu pratik ama lezzetli patates pizzasının ise tarifi şöyle:

MALZEMELER:

2 adet büyük  patates
Dörtte bir kangal sucuk
bir kaç sosis
1 orta boy domates
tuz
karabiber
pulbiber
4-5 yemek kaşığı sıvıyağ
üzeri için rende taze kaşar
Arzuya göre başka malzemelerde ekleyebilirsiniz.

YAPILIŞI:

Patatesleri soyup tavla zarından az büyük olacak şekilde küp küp dorayın.Sıvı yağı tavaya alıp patatesleri biraz kızartın.Küçük küçük doğradığınız sucuk ve sosisi katın.Biraz daha pişince kabuklarını soyup rondoda çektiğiniz domatesleri ekleyin.Tuz ,karabiber,pulbiber ilave edip birkaç dakika  daha pişirin.En üste kaşar rendesi serpip tavaya kapak kapatıp kaşarların erimesini sağlayın.Kaşarlar eriyince altını kapatıp servis yapın.
Afiyetolsun.


1 yorum:

Bizim Mutfak-Aysel dedi ki...

İşte bu, patatesin en sevdiğim hali. Bizim evde de sıklıkla yapılır bu tarif, eline sağlık arkadaşım, sevgiler... https://bizimmutfakdan.wordpress.com/