19 Ocak 2016 Salı

MEZEDAKİ,RAMADA OTEL,MUAZZAM CAFE

Herkese merhaba, günaydın.
Yemek yapmanın yanında gezmelere de devam ediyorum.Geçtğimiz günlerde gittiğim bir kaç mekanı sizlere tavsiye etmek istiyorum.
Ramada Encore İstanbul Airport Otel bunlardan biri.Küçükçekmece sefaköyde beşyol metrobus durağının hemen arkasında ki bir çok otelden biri.Fazla büyük değil ama sevimli ve temiz bir otel.Minik bir spor salonu ,spa merkezi var.Kahvaltı salonunda kahvaltı yaptım salon büyük ferah.Odaları da gayet güzel.Altta iki toplantı salonundan biri ve standart oda fotoğrafı.Otelin en çok dublex suit odasını beğendim.




Otel de yaptığım açık büfe kahvaltıdan bir kaç kare.


Otel ile ilgili daha ayrıntılı bilgi isterseniz buradan bakabilirsiniz.Ramada Encore Airport Otel 

Gittiğim yerlerden biri de Mezedaki idi.Önceden bebekte olan mekan şimdi Maslak Unıq İstanbulda. Bu mekana yılbaşı partisi için davet edildim.Nefis mezeler tattım ,topik ve fava favorim oldu.Tabii yılbaşı partisi olduğu için hindi dolmada vardı masamızda.Hepsi birbirinden lezzetli idi.Masamızın fotoğrafı aşağıda.


Daha sonra tatlı masasına geçip harika bir sohbet eşliğinde bunları yedik.
Mekan güzel şık ,ilgi de gayet güzel idi.Çeşit çeşit mezenin yanında burada  et yemekleri de mevcut.


Sizlere son olarak da pazar günü gittiğim kahvaltı mekanından bahsetmek istiyorum.
Malum bu aralar Kara köy en revaçta semtlerden.Muazzam da Kara köy de yer alıyor.Küçük sevimli bir mekan.Mekanda pazartesi hariç sabah 09,00 akşam 18,00 arası kahvaltı var.Beş çeşit reçel ki biri acı biber reçeli idi ilk kez tattım.Peynir çeşitleri ,sucuk ,menemenin yanı sıra hemen orada yapılan sınırsız gözleme ve pişi var.Sınırsız çay da mevcut çayınız masanızda her daim sıcacık.Kahvaltı fiyatı burada 40 TL.Kahvaltı dışında tavuk ,köfte seçenekleri menü de var.

Öneri için Eray Kılıç'a bizden yakın ilgisini esirgemeyen mekan işletmecisi Kerem Polat'a teşekkür ederim.


Artık gittikçe, vakit bulup yazdıkça sizlere yeni mekanlarla ilgili bilgi vermeye devam edicem.
Şimdilik bu kadar işlerime dönmem lazım ,kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok: