25 Ağustos 2014 Pazartesi

SARIMSAKLI DOMATESLİ EKMEKLER


Tam yaz atıştırmalığı diyebilirim buna.İster ekmeklerinizi mangalda ister kızartma makinesinde kızartın her ikisi de olur et yemekleri öncesi güzel bir aperatif.
Dört dilim ekmek için yaklaşık olarak vereceğim ölçüleri.

MALZEMELER:

4 dilim ekmek
2 adet büyük domates
2 diş sarımsak
8 yemek kaşığı zeytinyağ
1 yemek kaşığı kekik
tuz

YAPILIŞI:

Ekmeklerinizi kızartın.Bir kaseye koyduğunuz içine sarımsak doğranmış zeytinyağınızı ekmeklerin üzerine her yerini ıslatacak şekilde dökün.Üzerine kabukları çıkarılıp küp küp doğranmış domatesleri bölüştürüp tuz ve kekik serpip servis tabağına dizin,işte bu kadarcık.
Hepinize mutlu bir hafta diliyorum.Ben  yine  tatile gideceğim dönüşte görüşmek üzere sevgiyle kalın.


5 yorum:

HaticeMutfakta dedi ki...

Ellerine sağlık handeciğim harika görünüyorlar..

günlük yaşamım dedi ki...

bu tür aparetifleri ben de çok seviyorum :)

Sema dedi ki...

çok hafif bir atıştırmalık, en kısa zamanda deneyeceğim. teşekkürler.

Hayat Cafe dedi ki...

Nefisss görünüyorlar,ellerinize sağlık.
Sevgiler:)

Mutfak Dili dedi ki...

Bu aralar cok ekmek yiyorum.. Hele boyle guzel sunumlu ekmekse bayilirim. Elinize saglik olsun..