30 Ocak 2013 Çarşamba

DAMLA ÇİKOLATALI KURABİYE


Bu kurabiyeleri geçen sene arkadaşıma gittiğimde yemiştim ,tarifini alıp nihayet yaptım.Çok güzel oldular.

MALZEMELER:

5 yemek kaşığı margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
10 kahve fincanı un
3 kahve fincanı pudraşekeri
1 paket vanilya
1 paket  kabartmatozu
1 yumurta (sarısı içine beyazı üstüne)
3 yemek kaşığı kadar damla çikolata

YAPILIŞI:

Oda ısısındaki margarin , sıvıyağ ,un ,pudraşekeri ,vanilya, kabartmatozu ve yumurta sarısını derin bir kaseye alın.Hepsini bir güzel yoğurun.Kulak memesi kıvamı dediğimiz ele yapışmayan bir hamur yapın.Daha sonra hamurdan ceviz kadar parçalar koparıp elinizle yuvarlayın önce yumurta beyazına sonra çikolataya batırıp margarinle yağlanmış fırın tepsisine dizin.Ben çikolataya batırmadan elimle dizdim.180 derecede önceden biraz ısıtılmış fırında pişirin.Hafif pembeleşmesi yeterli 20-25 dakikada pişiyor.Benim ölçülerimle 30 adet kurabiye çıktı.
Afiyetolsun.

33 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Canım ellerine sağlık,çok güzeller...çayımın yanına nasılda yakışırdı..

Unknown dedi ki...

Handecim ellerine sağlık çok tatlılar :) Akşam çayına yapılmalı... Sevgiler..

keyiflisofram dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar not aldım mutlaka deniycem:)

Gisi Tasarım dedi ki...

Handeciğim çok nefis görünüyor gerçekten.
Ellerine sağlık canım.
Muhabbetlerimle...

Özgür Tatlar dedi ki...

cok hos olmuslar canim.ellerine saglik.

Unknown dedi ki...

Nefis olmus!!! ellerine saglik canim...

Özgür Tatlar dedi ki...

ellerine saglik.sevgiler.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

aaaa.kıskanıyorum ama...ben görüp yorum yazana kadar 7 yorum yazılmış bile....şaka bir yana herkes kurabiyeler kadar sizide seviyor ne güzel....ellerinize sağlık

fatosun mutfagından... dedi ki...

çok çekicilerr..ellerine sağlık handecim..sevgiler

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık,çayla nefis olur.Sevgiler:)

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

5 çayımın yanına aldım handecim
eline sağlık

kış güneşi dedi ki...

kurabiye canavarları buraya eline sağlık canım

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

mmmm gece gece mis canım.
ellerine sağlık:)

vişnap dedi ki...

Ellerine,emeklerine sağlık canımm şahaneler.

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerine sağlık canım. Tam da çocuklar evdeyken onlara göre bir tarif.

Arzu Sözen dedi ki...

kahve yanına bir kaçını hüpletmeyi hayal ettim şu an, çok cazip geldiler ellerine sağlık handecim

mutfagabuyrun dedi ki...

çayın yanında kıyır kıyır harika olur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

sekermutfagimiz dedi ki...

Ellerine sağlık canım,nefis olmuş kurabiyeler.Bayılrım damla çikolatalı kurabiyeye . sevgiler :))

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Nefis görünüyor ...
Ellerinize sağlık...
Sevgilerimle

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Kurabiyeler nefis gozukuyor ellerinize saglik:)

meri dedi ki...

şimdi iş yerimdeyim çayın yanında olurdu valla, sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık,kurabiyeler harika görünüyor:)

Unknown dedi ki...

harika görünüyor ellerine sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım..
nefis kurabiyecikler bunlar:))
sevgiler..

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

şimdi o kurabiyeler çayın yanında nasılda yenir,ellerinize sağlık, çay ve kurabiyeyi ayrı düşünemiyorum...

aslı dedi ki...

Çıtır çıtır bol çikolatalı...
Kim sevmez ki:)
Harika görünüyorlar Hande'ciğim ellerine sağlık olsun:))

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Damla çikolataya kim dayanır?
Harika, nefis kurabiyeler olmuş. Ellerine sağlık Handecim.

Adsız dedi ki...

bizde kapanın elinde kalır, eline sağlık Hande ciğim, her zamanki gibi harika :)

belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba hande hanım cafe fıncanı nasıl oluyor katılmak ısterım sevgıler

Baharcicegi dedi ki...

ici kiyir kiyir üzeri bütün cekiciligiyle gel beni ye diyen cikilotalar nefis ötesi olmus ellerine saglik Handecim

ihlamurcum dedi ki...

Tarif çok güzel geldi,denemeliyim.Ayrıca damla çikolataları elledizmek daha şık yapmış,elinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım, yine döktürmüşsün:)

Adsız dedi ki...

Melahat:Canım ellerine sağlık benim yaptıklarımdan
daha güzelini yapmışsın.. Nefis görünüyorlar..))