26 Eylül 2016 Pazartesi

ŞEHRİYELİ TARHANA ÇORBASI


Havalar serinlemişken sıcacık bir çorbaya ne dersiniz?
Daha önce kaldığım otelde içmiştim tel şehriyeli tarhana çorbasını evde ilk kez denedim,tavsiye ederim.

MALZEMELER

4,5 su bardağı su
2 tepeleme yemek kaşığı toz tarhana
2 tatlı kaşığı domates salçası
2 tatlı kaşığı tereyağ
2 yemek kaşığı tel şehriye
tuz
karabiber

YAPILIŞI:

Tereyağını tencere koyup eritin ,salçayı katıp biraz eritince suyu ekleyin.Tarhanayı ve tel şehriyeyi ilave edip karıştırarak pişirmeye başlayın.Tuz ve karabiberini katın.Kaynayınca karıştırmayı bırakıp bir iki dakika sonra altını kapatın.
Servis tabağına alıp limon eşliğinde servis  yapın.
Afiyetolsun.

9 yorum:

Sedef Coşkun dedi ki...

Ellerinize Sağlık Biber Turşusu da olmazsa olmaz :)

Unknown dedi ki...

Tarhana benim enn sevdiğim çorbadır. Şehriye ile hiç denememiştim güzel fikir için teşekkürler :)

LerzanKaradan.com dedi ki...

tam kış çorbası

lerzan

www.lerzankaradan.com

audrey dedi ki...

tarhana sevmiyorum ama şehriyeli çorbaya bayılırım :-))

bahareli dedi ki...

Çok severim. Ellerinize sağlık. Takibe aldım sayfanızk.

madamemine dedi ki...

bayılırım bu mevsimde tarhana çorbasına şehriyeli de deneyeceğim en kısa zamanda ellerinize sağlık :)

Kozmetik Psikolojisi dedi ki...

Ben ikisini de sade severim bir arada hiç yemedim ama tercih etmezdim sanırım gene de elinize sağlık..

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Şehriyeli tarhana hiç yapmadım. Lezzetli olacağına eminim ,biber turşusuna bayılırım.

Ada Deniz dedi ki...

Ellerinize sağlık...