15 Eylül 2014 Pazartesi

KAHVALTI MASAM EKMEK PİZZASI VE KAŞARLI DOMATESLER

Herkese mutlu haftalar diliyorum.
Bu gün malum okullar açıldı,yeni eğitim öğretim yılı tüm öğrencilere ve öğretmenlere hayırlı olsun.
Güzel kahvaltılık iki tarif vereceğim bugün size.Kaşarlı domatesleri et yemeklerinin yanına da yapabilirsiniz,ben bu hafta sonu kahvaltıya yaptım.
İlk tarifim ekmek pizası.

EKMEK PİZZASI


Bayat ekmekleri değerlendirmek için bu tarif birebir.Benim de evde kalmış tost ekmeklerim vardı onları değerlendirmek için yaptım.Tarif Oktay Ustadan ve dört kişilik.

MALZEMELER :

7 dilim tost ekmeği
1 su bardağı süt
2 adet yumurta
1 adet yeşil biber
1 adet kırmızıbiber
1 küçük domates
biraz sucuk
biraz sosis
bir yemek kaşığı kadar konserve mısır
bir kaç zeytin
arzuya göre biraz ketçap
üzeri için rende kaşar
tuz
pulbiber
kekik

YAPILIŞI:

Ekmekleri iri küp şeklinde doğrayın.Margarinle yağlanmış fırın kabına yayın.Bir kasede süt ile yumurtaları çırpın bu ekmeklerin üzerine gezdirin.Bir kaç dakika çekmesini bekleyin.Ben koymadım ama isterseniz bir tatlı kaşığı ketcabı bir çay bardağı suda inceltip bunu da sütlü ekmeklerin üzerine dökün.Daha sonra dilediğiniz malzemeyi üzerine döşeyin.Biberlerin çekirdeklerini çıkarıp kıyarak koyun ,domatesi soyup minik küpler şeklinde doğrayın..Çekirdekleri çıkarılmış zeytin,mısır ,sucuk ve sosisi de ekleyip baharatları ve tuzu katıp üzerine kaşar rendesi serpip 200 derecedeki fırına verin.Kızarınca çıkarıp servis yapın.
Gelelim kaşarlı domateslere .Bu da çok güzel ve pratik bir tarif.Yine dört kişilik.

KAŞARLI DOMATESLER

MALZEMELER:
1 büyük domates.(Kişi sayısına göre miktarı ayarlayabilirsiniz.)
4 yemek kaşığı  kadar kaşar peyniri
tuz

YAPILIŞI:

Domatesleri halka şeklinde bir parmak kalınlığında kesin.Sıvıyağ ile yağlanmış fırın tepsisine koyun.Tuz serpinve rende kaşarları koyup 200 derecedeki fırında kızarana kadar pişirin.



Afiyetolsun.
Yeni tariflerle görüşene kadar kendinize iyi bakın.

6 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

emeklerine sağlık canım,
evin ve sofraların misafirsiz kalmasın inşalah :)

Tarif diyarı dedi ki...

Bayat ekmekleri değerlendirmek için nefis bir tarif elinize sağlık

yazar oku dedi ki...

harika kahvaltı canım çekti açımca zaten :)))

anunturi gratuite dedi ki...

Komşu Romania anunturi gratuite den selam. tariflerinizi hep deniyor sizi takip ediyorum. tamam çok zaman başarim yok, Ben cok yapti Turk yemekler, ama olmuyor sizin resimler gibi ((( … tad bazen iyi bazen kotu, ama yapacak bir gun ben perfect. Tesekkur ederim emekleri icin. ben cok bakiyor senin ve baska site yemek tarifleri. anunturi gratuite olarak verecek tum Romania. Multumesc din inima Turcia byeee.

Adsız dedi ki...

Gercekten cok guzel bir kahvalti.
İsvecteyasam.wordpress.com

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki...

Nefis bir kahvaltı sofrası olmuş,ellerine sağlık canım:)Özellikle ekmek pizzasına bayıldım..Mutlaka deneyeceğim..Sevgilerimle..