14 Ocak 2013 Pazartesi

GÜN MENÜSÜ ,GÜN SOFRASI,ÇİKOLATA SOSLU YALANCI TAVUK GÖĞSÜ


Herkese merhaba .Sağlıklı,mutlu bir hafta dilerim hepinize.Haftasonu gelen misafirlerimize hazırladığım soframı paylaşmak istedim bu gün.Menümü fazla geniş tutmadım,yine elbirliği ile hazırlanmış bir sofra oldu.Böreği annem ,tavuk göğsünü kardeşim yaptı.Sonuçta neler mi çıktı ortaya :

MENÜ:

Mantarlı kiş
Kozalak pasta
Çikolata soslu tavuk göğsü

kırmızı renkle yazılanların tarifleri sitemde mevcut.


Bugünkü tarifim çikolata soslu tavuk göğsü.Çikolata sos sanki bu tatlıyı daha hafifleştirdi daha farklı kıldı.İlk kez böyle denedik,tavsiye ederim.

ÇİKOLATA SOSLU YALANCI TAVUK GÖĞSÜ


MALZEMELER:

1 litre süt
3 yemek kaşığı margarin
1 su bardağı un
2,5 su bardağı şeker
1paket vanilya
1 tatlı kaşığı damlasakızı
1 paket dr.oetker bitter çikolata sosu
üzeri için toz antep fıstığı
çikolata parçaları

YAPILIŞI:

Margarini tencereye koyup eritin içine unu katıp kavurun çok hafif pembeleşince bir litre sütten bir su bardağı ayırıp kalanı kavrulmuş una ilave edin.Şeker , vanilya ,damlasakızı ilave edip fokurdayana kadar kaynatın.
Muhallebi kaynayınca blender 'dan geçirip ister benim gibi porsiyonluk kaselere  ister büyük bir borcama dökün.Biraz ılınsın.Siz diğer tarafta çikolata sosu üzerindeki tarife göre hazırlayıp muhallebinin üzerine dökün.En üste toz antepfıstığı serpip çikolata parçacıkları ile süsleyin.
Afiyetolsun.

45 yorum:

keyiflisofram dedi ki...

Çok şık bir masa ellerinize sağlık ,hepsi birbirinden nefis görünüyor...

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Yine herzamanki gibi harika bir sofra, lezzetlerde harika gornuyor emegi gecenlerin ellerine saglik handecigim...

yemekbiraşk dedi ki...

bayılıyorum senin sofralarına handecim.. ellerine sağlık sevgilerimle...

Ferkay dedi ki...

Canım harika bir masa lezzetler nefis ellerine sağlık.

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Çok güzel bir masa. Ellerine sağlık. Porsiyonluk tatlılar daha hoş görünüyorlar bence. Tadı da güzeldir eminim. Sevgiler canım

kış güneşi dedi ki...

o masada ah bende olsaydım silip süpürmez miydim

HaticeMutfakta dedi ki...

harika bir masa emek verenlerin ellerine sağlık..

mutfakvetatlar dedi ki...

MASANIZ SADE VE ÇOK ŞIK GÖRÜNÜYOR; ELLERİNİZE SAĞLIK :)

fatosun mutfagından... dedi ki...

yine harika bir masa hazırlamışsın canım..ellerine sağlık..sevgiler

Unknown dedi ki...

Hepsi çok güzel ama ben mantarlı kişe bayıldım. Harika görünüyor.

Bu tavuk göğsünü meyveli sosla çok seviyorum ama çikolatalısı da muhteşem olmuş, hepinizin ellerinize sağlık Handecim..

mutfagabuyrun dedi ki...

çok şık bir masa ve efis lezzetler.daha ne olsun canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Mükemmel görünüyor ...Kozalak pasta ilk dikkatimi çeken oldu...Trifini merakla bekliyorum ...İyi haftalar diliyorum...

NzlGl dedi ki...

Handeciğim
harika bir masa ve güzel bir menü olmuş , ellerine sağlık
sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

arkadaşım ne güzeller yapmış.
gönlüne sağlık mmmmmmm mis:)

mine dedi ki...

şık sunumlar, lezzetli tarifler bir de üstüne hoş sohbetler daha ne olsun yeni yılda da sofralarımız hep böyle dostlarla dolsun inşaAllah

Unknown dedi ki...

çok güzel bir sofra ellerine sağlık o küçük kalp çikolatayı da çok sevdim :)

Arzu Sözen dedi ki...

hepsi birbirinden lezzetli mamalarla donatılmış harika bir sofra handecim eline emeğine sağlık

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Masa ve üzerindekiler harika yine döktürmüşün cnm. Tavuk göğsü sunumu çok şık, ellerine sağlık cnm.

sekermutfagimiz dedi ki...

Çok hoş ve sıcak bir sofra olmuş,ellerine sağlık.Sevgiler

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

masanız harika olmuş, çikolata sos da çok yakışmış tavuk göğsüne...ellerinize sağlık...

sibelce dedi ki...

ellerinize sağlık masanız çok şık olmuş.ben kozalak pastanın tarifini rica edicem. teşekkürler

Adsız dedi ki...

bende kozalak pasta tarifini bekliyorum.hepsi harika görünüyor

Unknown dedi ki...

handeciğim bildiğim kadarıyla çalışan bir bayansın
maşallah diyorum sana öyle güzel masalar hazırlıyorsun ki
hem de pek sıklıkla
hamaratım benim eline sağlık
yiyenlere afiyet bal olsun

sibelyalcincom dedi ki...

Çok şık bir masa olmuş bayılırım böyle sofralara ellerinize sağlık

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Harika bir masa, ellerine sağlık. Afiyet bal şeker olsun. Sevgiler.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Evet o kozalaga benzeyen pastanin tarifi lutfen:)) hersey cok guzel gozukuyor ellerinize saglik..

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Handecim eline koluna sağlık.KOclak için pirinç patlaklarını nerden buldun.Tüm maltepeyi talan ettim bulamadım :(

Fincan Teyze dedi ki...

çok güzel görünüyor...
ellerine sağlık...
kozalak pasta tarifini merakla bekliyorum...

Unknown dedi ki...

Masanız bir harika elinize sağlık:)sevgiler

Unknown dedi ki...

her zaman ki gibi çok şık bir sofra yapanların ellerine sağlık:)
kozalak pasta tarifini merakla bekliyorum

Unknown dedi ki...

adaşımm temiz titiz düzenli arkadaşımmm sofran harikaa...birincisi kozalak pastanın tarifiniii sabırsızlıkla bekliyorum ..ikincisi bu koca sofradan onumu gördün dicen ama detaylara takılıyorum ben o çay tabaklarına taktıklarını çokk beğendimm nerden aldın onlarıı :))))

Gurme Şirine dedi ki...

hem çikolata soslu hemde tavuk göğsü...
sunumunda gel beni ye diyor canım...
ellerine sağlık..........

Unknown dedi ki...

herşey bir harika nefisss görünüyorlar.yapımda ve yayında emeği geçenlerin ellerine saglık takipteyim:)bende beklerim....

Adsız dedi ki...

Herşey harika görünüyor kiş kalıbınızı nerden aldınız acaba ? Bulamadım bi yerde öyle fırın kabı

sarımutfak-hande dedi ki...

teşekkür ederim ,kiş kalıbımı mudodan aldım halen var geçen hafta gittiğimde gördüm ordan alabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Tşkler ben Avrupa yakasındayım nerdeki mudo acaba eşim bulamamış :) tşkler

sarımutfak-hande dedi ki...

ben maltepe mudoda gördüm diğer yerlerde varmı bilemiyorum

Unknown dedi ki...

merhaba canım masan çok güzel görünüyor ..Lezzetleride bir o kadar güzeldir. Ben kare servisleri nerden aldığını sormak istiyorum teşekkür ediyorum

sarımutfak-hande dedi ki...

merhaba aynur hn.
masamı beğenmenize sevindim teşekkür ederim kare servisleri paşabahçeden bu kış almıştım.

Unknown dedi ki...

teşekkür ediyorum cevap verdiğiniz için ... bende almayı düşünüyordum karaca da görmüşdüm ama sizinkiler daha şık .

Unknown dedi ki...

Ankara Kızılayda ki Paşabahçeye bakdım bulamadım. Diğerlerinde de arayacağım kaça aldığını hatırlıyormusun uygunsa arayayım.

sarımutfak-hande dedi ki...

Ben alali cok oldu ondort tl civarindaydi galiba hala varmi bilmiyorum canim insallah bulursun

Unknown dedi ki...

teşekkür ediyorum

Adsız dedi ki...

tatlıların üstündeki kalpleri nasıl yaptınız çok tatlılar bide ttalı kaselerinin markasını öğrenebilir miyim?

sarımutfak-hande dedi ki...

merhaba
kalpleri marketten hazır aldım pasta malzemeleri satılan bölümlerde bulabilirsiniz ,kaselerimi ise paşabahçeden aldım.