12 Kasım 2018 Pazartesi

KUSKUSLU MERCİMEK SALATASI


Salataları ne  çok sevdiğimi bilen bilir.Bu hafta da kuskuslu mercimek salatası yaptım ,çok güzel oldu.

MALZEMELER:

1 su bardağı yeşil mercimek
1/2 su bardağı kuskus
3 adet kornişon turşu
1/2 kutu konserve mısır
2 adet yeşil biber
1 adet kırmızı biber
4-5 dal taze soğan
bir tutam dereotu
tuz
zeytinyağ
limon suyu

YAPILIŞI:

Kuskusu ve mercimeği ayrı ayrı tencerelerde haşlayıp süzün.Bu ikisini derin bir kaseye alın.İnce ince doğranmış kırmızı biber ,sivri biber ,dereotu ,taze soğan ve kornişonları katın.Mısırı ekleyin.Damak tadınıza göre tuz,zeytinyağ ve limon suyunu ayarlayın buna ölçü vermiyorum.Hepsini bir güzel karıştırıp servis tabağına alın.
Afiyetolsun.

2 yorum:

Sevda ÜNLÜ dedi ki...

Ellerinize sağlık. Takibe geldim bana da beklerim.

İbrahim Erdoğan dedi ki...

Hiç denemedim. Bu güzel tarifi gördükten sonra deneyeceğim. Teşekkürler :)