26 Ocak 2015 Pazartesi

MAGNOLİA (MUZLU)



Tarifi kuzenimden aldım,hafta sonu gelecek misafirler için yaptım.
Lezzetli , muzlu güzel bir tatlı,yapımı da çok kolay.Denemek isterseniz tarifi şöyle:



MALZEMELER:

1 lt.süt
2 adet yumurta sarısı
1 çay bardağı şeker
3 tepeleme yemek kaşığı buğday nişastası
1 paket vanilya
1 paket dr.oetker vanilyalı pasta kreması (toz)
1 paket (küçük 180 gr.olan) eti cicibebe
2 adet muz

 YAPILIŞI:
Sütü tencereye alın.İçine yumurta sarılarını ,şekeri,nişasta ve vanilyayı katıp karıştırarak pişirin.Biraz sıvı olabilir merak etmeyin öyle olacak.Pişen karışımı kenarda soğumaya bırakın.Soğuyunca içine toz halindeki pasta kremasını katın mikserle çırpın.Pütür kaldıysa blenderden geçirin.İçine muzları küçük küçük doğrayın.Bu karışımı servis tabağına alın.Ben dikdörtgen borcam kullandım.En üstede bebe bisküvilerini rondo da çekerek serpin.Muhallebiyi tamamen kaplayın.Muz yerine damak tadınıza göre başka meyve de kullanabilirsiniz,mesela çilek.Servisi tek kişilik olsun isterseniz kuplarda da yapabilirsiniz.Afiyet olsun.

14 yorum:

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki...

Eline sağlık Handecim , nefis olmuş..Afiyetler olsun..Sevgiler..

Özgen dedi ki...

eLİNİZE SAĞLIK BU PUDİNGİ DAHA ÖNCE hep kuplarda yapılmış olarak gördüm ama bu çok daha kolay ve hoş böyle deneyeceğim sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

tepside servis olması harika olmuş bence.ellerine sağlık canım.sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ayy çok güzel ve pratik olmuş bu. Sizi takibe aldım bile. Benim de güzel bi blogum var sizi de beklerim.
http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

Unknown dedi ki...

Çok seviyorum böyle tatlıları ellerine sağlık
Sevgiler :)

İlknur dedi ki...

çokk severim.

Ellerinize sağlık.

Bizim Mutfak-Aysel dedi ki...

Çok hafif, lezzetli bir puding. Ben de yazın çilekli denemiştim. Ellerine sağlık canım.

zeytintanesi dedi ki...

Çok güzel görünüyor, ve de nefisssss. Deneyeceklerim arasına alındı bile :) Ellerine sağlık canımcım.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ayyy ben mi kaldım bir yapmayan bunu... Tadını da biliyorum hafif ve leziz... Ellerine sağlık Hande'mmm...

Sevgiler

Asiye dedi ki...

Hande hanım bu pastanın altinada üzeri gibi bisküvi koysam nasıl olur birde büyük dikdörtgen borcam icin yapmayı düşünüyorum akşamdan yapsam bir sorun olurmu acil cevap bekliyorum teşekkurler

sarımutfak-hande dedi ki...

Merhaba asiye hn.
Alta koyacağınız bisküviler ıslanıp yumuşayabilir.Akşamdan tatlıyı yapın servis öncesi üstteki bisküvileri dökün bence.Kolaylıklar dilerim.

Asiye dedi ki...

Çok teşekkürler hande hanim birde büyük dikdörtgen borcam tepsi için bu ölçüler iyimi

sarımutfak-hande dedi ki...

yeterli gelir bence asiye hanım.

Asiye dedi ki...

Ben bunu yaptım tadı süper oldu s Nerede yanlış yaptım anlamadım kreması sulandi