21 Nisan 2014 Pazartesi

ÇAYLI DAMLA ÇİKOLATALI KEK


Çaylı keki hep severek yemişimdir.Hafta sonu gelen misafirlerime bu sefer damla çikolatalı kakaosuz şeklini yaptım çok güzel oldu.Kakaolu olanın tarifi burada.Çaylı kakaolu kek.
Denemediyseniz deneyin diyor damla çikolatalının tarifine geçiyorum.


MALZEMELER:

3adet yumurta (oda ısısında)
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı soğuk demlenmiş çay
3 su bardağı un
1 çay kaşığı tarçın
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya
2 yemek kaşığı damla çikolata

YAPILIŞI:

Yumurta ve şekeri iyice çırpın yağ ,çay ,tarçın ,katıp yine çırpın .Un ,kabartma tozu ve vanilyayı eleyerek katıp yine çırpın.Damla çikolataları ekleyip çok az çırpıp margarinle yağlanmış kek kalıbına dökün. 170 derecedeki fırında pişirin.Kek pişince fırından çıkarıp on dakika kadar bekleyin sonra servis yapın.
Herkese mutlu ,sağlıklı ,bol kazançlı bir hafta diliyorum.
Afiyetolsun.

15 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ellerinize sağlık,nefis bir kek olmuş..

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

ELine sağlık Handecim .Ne güzelde kabarmış.
Sevgiler

Arzu Sözen dedi ki...

Harika kabarmis ellerine saglik hande afiyetle...:)

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık muhteşem kabarmışş.harikaaa...

Adsız dedi ki...

Yorum bırakmadan edemedim nefis kabarmış bende çaylı kek yapmayı istiyorum ne zamandır ..Tarifi aldım umarım tıpkısının aynısı olur

Unknown dedi ki...

Mmm nefis bir kek olmus. Ellerine saglik canim...

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık harika kabarmış tam çayın yanına nefis olur sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

şimdi bir dilim olsa yerdim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

bilge dedi ki...

Ellerine sağlık, harika kabarmış. Hiç çaylı kek yapmadım, ve hatta yemedim. İlk fırsatta deneyeceğim. Güzel bir tarif.

meri dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım, harika görünüyor kekin, çaylı kekleri bende çok seviyorum :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ben hic denemedim..mutlaka yapmam lazim..Goruntu nefis elinize saglik..

NEŞE AKGÜL dedi ki...

Elinize yüreğinize sağlık,öncelikle.
26 Eylül 2011 tarihli sayfanızda gün masanızda gül isimli arkadaşınızın getirdiği kek görsel şölen,ama tarifini istiyorum ben zahmet olmazsa,zannediyorumki sadece ben değil sahifenizi gören herkes,kalın sağlıcakla,sevgilerle.

caferengigül dedi ki...

Elinize sağlık.Umarım daha sık görürüz sizi sayfanızda.

sarımutfak-hande dedi ki...

Merhaba neşe hn.
Kek çok güzel haklısınız yeşil renkle gül yazdığım yere tıklayarak kekin tarifine ulaşabilirsiniz o link sizi gül hanımın sitesine yönlendirecek.