22 Şubat 2010 Pazartesi

SOFTBOWL ETKİNLİĞİM VE KEKİM



Herkese merhaba ,mutlu,sağlıklı,bol kazançlı bir hafta dilerim.Haftaya kek etkinliği ve orada yaptığım kek ile başlamak istedim.SoftBowl ailesinin daveti üzerine pazar günü düzenledikleri
etkinliğe gittim.Arkadaşlarımla kek pişirdim ,softbowl kek kalıplarını tanıdım ,denedim ,nefis mamalar yedim ,güzel saatler geçirdim,harika hediyeler aldım.Buradan bu etkinliği düzenle-

dikleri, bize çok güzel hediyeler verdikleri için softbowl kek kalıplarına sevgili sevil ve birsen'e çoook teşekkür ederim.Kalıplar çok güzel ,kullanışlı tavsiye ederim.Orada yaptığım kekimide sizlerlede paylaşmak istedim ,kalıptan çıkarırken biraz zedeledim soğumasını bekleyemedim ama tadı,kabarması güzeldi.


SOFTBOWL KEKİ

MALZEMELER:


3 yumurta

1,5 su bardağı şeker

1 su bardağı süt

1/2 su bardağı sıvıyağ

1 portakal kabuğu(rende)

1 yemek kaşığı hindistancevizi

1,5 yemek kaşığı küçük kıyılmış antepfıstığı

1 tatlı kaşığı tarçın

1 paket kabartmatozu

1 paket vanilya

aldığı kadar un


YAPILIŞI:


Yumurtaları derin bir kaba kırın ,şekeri katıp iyice çırpın.İçine süt ve yağı ekleyip yine çırpın.
Portakal kabuğu,hindistancevizi,fıstık,tarçın ekleyip çırpıp un,vanilya,kabartmatozunu katıp yine çırpıp margarinle yağladığınız kalıbınıza dökün.Eğer kalıbınız benimki gibi silikon ise hafif

yağlamak yeterli kalıbı yarısına kadar doldurun fazla doldurmadan170 derecedeki fırına koyun.

Bıçak batırdığınızda kekiniz bıçağa yapışmıyorsa pişti demektir.İşte bu kadarcık.Afiyetolsun.

19 yorum:

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımın taaa içi:)))
hakikaten güzel bir gündü,buradan tekrar teşekkür ederim:)kekin de nefissss olmuştu hayatım.acele etmesek gayet güzel çıkacaktı eminim. sen yaaprsında kötü olurmu hiç zaten:)
öpüyorum herbişeyimmmm:)

kalpkurabiye dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK KALIPLAR GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL GÜLE GÜLE KULLANIN..

birsence dedi ki...

canım geldiğin ve bizi yalnız bırakmadığın için asıl biz sana çok teşkkür ederiz...ayaklarına sağlık...öpüyorum canım mutlu haftalar...

HÜLYA dedi ki...

yeni kalıbını güle güle kullan canım. gzüel bir gün olmuş belli.. sevgiler

hanife dedi ki...

eline sağlık kekinde kalıbında güzel görünüyor

Şehnaz dedi ki...

canım bende bu kalıpları merak ediyordum..birtürlü cesaret edip alamadım....senin tavsiyen üzerine almaya karar verdim...kekinde çok güzel ...ellerine sağlık...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Etkinlikte güzel geçmiş kalıpda çok güzel bu kalıpta kek yapmak zevkli olur...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com/

sevgi dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuşşş.Buna benzer iki kalıbım var ama bir türlü istediğim gibi olmadı keklerim :(

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık canımcım, öpüyorum

Sevil Şahin dedi ki...

handecim geldiğin için ,çok teşekkür ederim
hediyelerini iyi günlerde kullan
sevgiyle kal

Ordanburdanhayattan dedi ki...

hu huu komşu komşu kekin pişti mi:))
tekrar görüşmek dileğiyle en kısa zamanda

mutfakcini dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Kek ve bir fincan çay,Keyfin vazgeçilmezi.sevgiler..

Unknown dedi ki...

Ne mutlu size... Hediyelerinizi iyi günlerde kullanin... Ayrica ellerinize saglik.... Sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık yine güzel bir etkinlik ve güzel mamalar hediyelerinizi de güle güle kullanın

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Merhaba Handecim eline saglik,kaplarin da çok hos gule gule kullan,optm.

Limonlu Kek dedi ki...

Çok eğlendiğim, harika bir gündü. Tekrar görüşmek üzere çok öpüyorum Handeciğim....

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.
Hediyelerini en iyi günlerde, en güzel pastaları sevdiklerine yaparken kullanmak dileğiyle,
Sevgiyle kal.

keskinli dedi ki...

handecim kekin enfes olmus etkinlikte cok güzel gecmis dogrusu ellerine saglik sevgiler

Gönül dedi ki...

kek güzeli ellerine sağlık..yorma kendini ctesiye misafirlerin var eheheheheh:)))öpüyorum atom karıncam benim