26 Eylül 2008 Cuma

PAÇANGA BÖREĞİ VE DAVET SOFRAM


Bu ramazanın son iftar davetini geçtiğimiz salı akşamı verdik.Gelen misafirlerimiz kahvaltılık ağırlıklı bir menü istedikleri için bu kez bizde böyle bir sofra kurduk.Menüden sizlere paçanga böreğinin tarifini vericem tarife geçmeden önce herkesin kadir gecesini kutlarım tüm dualarınız kabul olsun ,bayramınızıda şimdiden tebrik ediyorum zira ben bu bayram tatilini fırsat bilip seyehate çıkıyorum ,döndüğümde tatil resimlerimi sizlerle paylaşıcam.
Menümüzde
kahvaltılıklar
sarı mercimek çorbası
bu aralar müptelası olduğum kabak salatası
zeytinyağlı yapraksarma
et sote
bulgur pilavı
paçanga böreği
kemalpaşa tatlısı vardı.
PAÇANGA BÖREĞİ
MALZEMELER:
3 adet yufka
200 gr.pastırma
150-200 gr.taze kaşar
kızartmak için 2 su bardağı kadar sıvıyağ
YAPILIŞI:
Öncelikle kaşarı rendeleyelim pastırmayıda bir serçe parmak kalınlığında kıyalım.Bunlar bir kenarda beklerken yufkayı önce ikiye bölün sonra her parçayı üçe bölün her yufkadan altı parça elde edin.Her yufka parçasının geniş kısmına pastırma ve kaşar rendesi koyup dar kısma doğru sigara böreği gibi sarın uç kısmının yapışması için azıcık ıslatıp tamamen yapıştırın.Hazırladığınız börekleri önceden kızdırdığınız yağda kızartın.Afiyetolsun.

42 yorum:

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Hayırlı kandıller.Bu gece dualarınızın kabul,ibadetlerinizin makbul olmasını dilerim.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım hayırlı kandiller dilerim..sofra ve börek harika ellerine sağlık canım..

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmmh cok $IK bir sofra hazirlamissin canim, ellerine kollarina saglik :)

hayirli kandiller ve sicacik sevgilerimle...

sevimin sayfasi dedi ki...

Bin damla serilsin yüreğine, bin mutluluk dolsun gönlüne, bütün hayallerin gerçek olsun, duaların Kabul olsun bu gece. Kadir gecen mübarek olsun..
sevim

NiNo dedi ki...

kadir gecemiz mubarek dualarimiz kabul olsun bu gece insaallah. Dualarinizda benide unutmayin olurmu :)

ceyt dedi ki...

harika bir sofra hazırlamışsın.ellerine sağlık canım.böreğinde nefis olmuş.
kadir gecen mübarek olsun.
hayırlı bayramlar, iyi tatiller dilerim.öpüyorum canım sevgiler...

Begüm dedi ki...

Kim sevmez ki bu bögregi?? Hemde daha sicakken... mmhh. Ellerine saglik canim.

Canim, kadir gecen mübarek, dualarin kabul olsun.

Saliha dedi ki...

merhabalar..kandıl ıcın gecıktım ama netım yoktu malesef..şimdiden bayramını tebrık edıyorum sevgılerımle

Adsız dedi ki...

bir ramazanda geldi geliyor derken su gibi gitmiş

bereketli sofraların bol olsun

sevgilerr
öpücükler

dilek dedi ki...

harika bir sofra olmuş...
paçanga böreğini çok severim ben bu böreği üzerine az sıvıyağ sürüp fırında kızartıyorum.daha hafif oluyor tavsiye ederim.
ellerine sağlık canım

İlker Ergin dedi ki...

Canım sofra nefis,paçanga muhteşem.Ellerine sağlık.Çok çok öpüyorum.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Hande'cim ne kadar şık bir sofra emeğine sağlık,böreğin kokusu burnuma kadar geldi,enfesssss ellerin dert görmesin,öptüm...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Menü süper, hem hafif hem doyurucu,böreğe bayıldım,ellerine sağlık. Güzel bir bayram ve tatil diliyorum.sevgilerimle...

meleginmarifetleri dedi ki...

Oyyyyy ellerine sağlık süper bir börek..
Sevgiler şimdiden hayırlı bayramlar..

Adsız dedi ki...

Harika bir sofra. Ellerine sağlık. Kocaman sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Handecim supersin ellerine saglik canisi,sofran muthis ah bende orda olmak isterdim:))hafif ve harika lezzetler varmis,sevgiler...opuldun

Pastanı Seç dedi ki...

bende isterim canım şimdi iyi bayramlar

sevgiler

Betül İnce dedi ki...

Harika bir sofra olmuş Hande'ciğim. Börek de öyle. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Leziz Sofralar dedi ki...

Canim ellerine saglik menü nefis görünüyor pacanga böregide öyle bayrama kahvaltiya demeye deger dogrusu...

Seval

Serpil dedi ki...

canım elelrine sağlık geçen akşam eltimler için yaptım bende ama fırınladım. Hafif olumuştu. Sevgile.r..

Adsız dedi ki...

Handeciğim, mutlu bayramlar, güzel tatiller canım benim.

sevgiler.

Feyza Fidan dedi ki...

Canımcım senin ve ailenin Ramazan bayramını kutluyor, nice güzel bayramlar diliyorum..
Sevgiler..

Mutfak Havlusu dedi ki...

ramazanın başından beri kardeşimle yapalım-yapacağız dediğimiz nefis lezzet,sen başarmışsın yapmışsın bizim gibi tembellik etmemişsin ne güzel:)

ellerine sağlık olsun,Allah nice güzel ramazanları tekrardan geçirebilmemizi nasib eylesin inşAllah.

Adsız dedi ki...

Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun! Allah tüm inananlara nice huzurlu, bereketli bayramlar nasip etsin.

Unknown dedi ki...

Canım tüm ailenle ve sevdiklerinle geçireceğin nice sağlıklı ve huzurlu şeker tadında bayramlar temenni ederim.
HAYIRLI BAYRAMLAR...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Handeciğim,

Sevdiklerinle birlikte sağlıklı, huzurlu, mutlu bayramlar...

Sevgiyle...

Neş'e dedi ki...

sofrada sofrayım diyor yani ellerine sağlık :)

hdidem95 dedi ki...

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Bayramı bayram keyfinde geçirmen dileğiyle

Hayırlı ve mutlu bayramlar

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin biraraya geldiği, rahmetle ve şefkatle dolu günlerin en değerlilerinden olan Ramazan Bayramın kutlu olsun canım..öpüyorum

Adsız dedi ki...

İyi bayramlar..

Begüm dedi ki...

Handecim, sevdiklerinle beraber, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar gecirmek dilegiyle... Bayramin kutlu olsun!

Unknown dedi ki...

MUBAREK RAMAZAN BAYRAMINI SEVDIKLERINLE BERABER SAGLIKLI VE HUZUR ICINDE GECIRMENI VE HAYIRLARA VESILE OLMASINI DILERIM.
ALLAH NICE HUZURLU, BEREKETLI BAYRAMLAR NASIP ETSIN.

oznurundunyasi dedi ki...

MUTLU BAYRAMLAR..

muko dedi ki...

bayramınız kutlu olsun..
sevgiler..

pervin dedi ki...

HAYIRLI BAYRAMLAR.

Yaren dedi ki...

Handecim bayramin kutlu olsun,her bayram sevdiklerine en güzel sekilde gecirmeni dilerim.

peynir hösmelimi dedi ki...

Bayramini en icten dileklerimle kutlar,daha nice bayramlar dilerim.
Sevgiler.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

ÖPTÜM CANIM

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Sevdiklerinizle birlikte mutlu ve huzurlu bayramlar.
Sevgiler

sibellebutikpasta dedi ki...

Handeciğim güzel ve keyifli bir bayram geçirdiğini umarım, nice güzel bayramlar dilerim. Sevgiler

TuruncuTatlar dedi ki...

OF OF OF HARİKA BİR SOFRA OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLERİMLE..