13 Haziran 2020 Cumartesi

KEÇİ BACAĞI



Keçi bacağı severmisiniz? Ben çok severim.Bu gun de aklıma düştü yaptım.İster kahvaltıya ister çay saatine yapabilirsiniz.

Malzemeler:

1 su bardağı yoğurt
2 paket kabartma tozu
2,5 su bardağı un
1 tatli kaşığı tuz
kızartmak için :
iki su bardagi sıvı yağ

Yapılışı:

Yoğurt, tuz,kabartmatozunu bir kaseye koyun.Unu yavaş yavaş ekleyerek hamuru yoğurun.Ele yapışmayan bir hamur olunca
hamuru ikiye bölüp merdane ile açın kare parcalar kesin.Bunları da ortadan ikiye tam koparmadan kesip kızgın yağda kızartın. Işte bu kadar🤷‍♀️Yanına zeytin peynirle servis yapın.
Afiyetolsun.

2 yorum:

Yücel Eser Bandırmalı dedi ki...

merhaba, uzun zamandır bloğuma uğramamıştım tabi takip ettiklerime de... bu gece açtığım gibi "keçibacağı"yla karşılaşınca çocukluğuma gittim. bunu yapan Gönenli olmalı dedim. profilinize baktım ki Balıkesir'de bulunmuşsunuz...eminim bu tarif oralardandır... çok güzel görünüyor...ellerinize sağlık...

sarımutfak-hande dedi ki...

merhaba yücel eser hn.teşekkür ederim.evet balıkesirde yaşadım hala da giderim ,severim.Tarif çocukluğumdan kalma arada yapıyorum