29 Haziran 2017 Perşembe

POYRAZLAR GÖLÜ


Poyrazlar gölü Sapancaya yarım saat Adapazarına on beş dakika mesafede Milli Park içinde yer alan bir göl.Sapanca dan sonra Karasu tabelalarını izledim.Karasuya giderken yol üstünde Poyrazlar gölü tabelasını görebilirsiniz.Milli Parka giriş ücretli.Araba ile giriş 12 tl.
İçeriye girince harika bir doğa ile karşılaşıyorsunuz.


Önce gölün çevresinde araba ile bir tur atıp keşif yaptım.İsteyen göl kenarında yürüyüş yapabilir.
Gölün çevresini gezebilmeniz için gezi otobüsü de var ,3 tl karşılığı onunla da tur atılabilir.At binmeyi sevenler için ayrılmış kısım da mevcut ,10 tl verip ata binebilirsiniz.



Ben termosa çayımı koyup ,yiyeceklerimi alıp göle karşı çay saatimi geçirmeye gittim.Mangal yakmak isterseniz barbeküler var,yiyeceklerinizi yanınıza alıp bu barbüküleri kullanabilirsiniz.


İsteyene göl kenarında oturabilecekleri minik cafe tarzı yer yapmışlar.Girişte de bir restaurant mevcut fakat ben girmedim .


İster açık kısımda ,ister göl kenarında ,ister üstü kapalı çardaklarda oturun her türlü güzel vakit geçirebilirsiniz.
Çocuklar için salıncak ,wc ,kampçılar için çadır kurabilecek yerler var.


Hafta sonu gitmeme rağmen çok kalabalık değildi.(Ramazandan kaynaklı olabilir)
Sakin ,huzurlu ,yeşil ile mavinin kucaklaştığı bu göl de güzel vakit geçirdim.
Piknik için  güzel bir yer arıyorsanız ,güzel bir hafta sonu geçirmek isterseniz burası size göre.


Hiç yorum yok: