1 Aralık 2015 Salı

OXTAİL RESTAURANT


Herkese merhaba.
Bildiğiniz üzere zaman buldukça gittiğim yerleri, gördüklerimi, yediklerimi sizlerle paylaşıyorum.
Geçtiğimiz hafta da yine güzel bir davete katıldım.Değişik ve güzel olduğu için sizlerle paylaşmak istedim.İstanbul leventte bulunan oxtail restaurant  şık dizayn edilmiş ,oldukça ferah,ulaşımı da kolay bir mekan.Oxtail öküz kuyruğu demekmiş.Kuyruğun başlangıcından itibaren ilk on cm.lik kısımda bulunan etli bölümmüş.Ağır ateşte oniki saatte pişirerek hazırlanıyormuş.Öküz kuyruğu bildiğimiz dana eti.İnanın söylemeseler öküz kuyruğu olduğunu anlamazsınız bile.Bunu da yeni öğrendim.Kuyruk etini ilk kez yedim :)



Öküz kuyruğunun dışında açık büfe olarak hazırlanmış birbirinden güzel lezzetleri de tatma fırsatı buldum burada.Gerek oxtail gerek diğer lezzetler hepsi birbirinden şık sunumlarla ikram edildi hepsini de beğendim.



Şık ikramların yapıldığı birbirinden güzel lezzetlerin sunulduğu bu geceden memnun ayrıldım.Emeği geçen herkese teşekkür ederim.Sizler de fiyat olarak da çok uçuk olmayan bu mekana gidip değişik lezzetler tadabilirisiniz.


Hiç yorum yok: