24 Şubat 2015 Salı

KUPTA BİSKÜVİLİ MUZLU MUHALLEBİ


Kolay ve lezzetli bir tarifle geldim bugün.Ben muzlu yaptım isterseniz çilekli kivili de deneye
bilirsiniz.Özellikle yaz aylarında serin serin güzel gider.

MALZEMELER:

1lt.süt
1 su bardağı + 2 yemek kaşığı şeker
4 tepeleme yemek kaşığı un
2 tepeleme yemek kaşığı margarin ya da tereyağ
1 paket vanilya
1 paket kakaolu bisküvi
muz

YAPILIŞI:

Yağı tencerede eritip (margarin ya da tereyağ hangisini isterseniz)  unu katın bir kaç dakika kavurun.
Daha sonra şekeri ve sütü ekleyin.Karıştırarak pişirin.Altını kapamadan önce vanilya ekleyin.Altını kapatıp blenderden geçirin.Bisküvileri de rondo da çekip toz haline getirin.Muzları soyup halka halka dilimleyin.Kuplara bir kat muhallebi bir kat toz bisküvi şeklinde döşeyin.En süte muz koyup benim gibi çikolata parçacıkları ile süsleyebilirsiniz.Muzu arzunuza göre ara katlara da katabilirsiniz.
İşte bu kadarcık.Afiyetolsun.

3 yorum:

meri dedi ki...

hafif ve leziz olmuş (az biraz aldım da :) ellerine sağlık arkadaşım

caferengigül dedi ki...

Görüntü bir harika, elinize sağlık.

çatlakkafe dedi ki...

çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık