5 Temmuz 2013 Cuma

FIRINDA SEBZE VE TATİL


Tüm takipçilerime  merhaba.Yaz geldi bende de bir gevşeme oldu.Mutfağımdan bayağı ayrı kaldım kısa bir süre daha ayrı kalacağım çünki bir haftalık tatile gidiyorum.Gitmeden önce sizlere et yemeklerinin yanına yakışan ,iftarda da yapabileceğiniz hafif ve pratik bir tarif vermek istedim.


FIRIN SEBZE

MALZEMELER:

2 adet kabak
2 adet patlıcan
3 adet patates
3 adet domates
1 çay bardağı sıvıyağ
tuz
karabiber
pulbiber
kekik

YAPILIŞI:

Kabak ve patlıcanı alacalı soyun yarım cm.kalınlığında halka halka doğrayın.Patatesleri soyup onları da halka halka doğrayın.Domatesleri  soymadan halka şeklinde hazırlayın.Tüm malzemeyi derin bir kapta sıvıyağ ,tuz ve baharatla harmanlayın.Bunları yağladığınız fırın kabına dizin.Ben büyük kare borcamda yaptım.200 derecedeki fırında pişirin.İster sade ister domates sosla isterseniz sarımsaklı yoğurtla servis edin.Afiyetolsun.

33 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Ellerine sağlık canım. HEm pratik hem de lezzetli...Sevgilerimle,

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Az yağlı olması için ben de tercih ederim fırında, ellerine sağlık..

NzlGl dedi ki...

iyi tatiller canım, sevgiler

*mehtap dedi ki...

İyi tatiller, ellerine sağlık.

bırtutamkekik dedi ki...

MMMMM,,,ENNFESS..:)
BU DA TAM BENLİK HANDE,CİMM,DEĞİŞSEK Mİ PAYLAŞIMLARI..;)
ELLERİNE SAĞLIK CANISI..
MUHABBETLE.

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ellerine sağlık canım,bu sıcakta ancak hafif lezzetler yeniyor..sevgilerimle.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

yaza girmenin en güzel yanı sebzelerin doğallığı ve lezzeti artıyor....ellerinize sağlık....görüntüde cok güzel olmus...

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Çok şık bir sunum
yaz aylarının en sevilen lezzetlerinden biri
Ellerinize sağlık
Sevgiler,iyi tatiller:)

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Çok güzel :)Ellerine sağlık

Bakır tencerem dedi ki...

ımmhh çok severim her gün bıkmadan yiyebilirim :) ellerinize sağlık..

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Hem pratik hem de sağlıklı nefis bir yemek olmuş...
Ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Gercekten pratik ve onemli olan hafif gorunuyor. Ellerine saglik canim...

Asiye VURAN dedi ki...

harika olmuş ellerinize sağlık sevgiler

Oglak Kizlari dedi ki...

Haydi iyi tatiller.

İki haftaya taşınacak anne

sare dedi ki...

Mevsimin sebzelerinin en lezzetli birleşimi olmuş, ellerinize sağlık.
Et yemeklerine çok lezzetli bir tamamlayıcı olabileceği gibi hafif öğün için de mükemmel bir alternatif.
Handecim, ellerine sağlık.
Güzel bir tatil geçirmenizi diliyorum, sevgiler.

meri dedi ki...

bu akşam yarın için yemek yapmalıyım seninkileri çalasım geldi ellerine sağlık

Arzu Sözen dedi ki...

keyifli tatiller handecim ellerine saglik :-O

LeylaK dedi ki...

Fırında oluşu ap ayrı bir güzellik tabii :) Ellerine sağlık Hande. Hayırlı Ramazanlar diliyorum.

Ada Mutfak'tan Lezzetli Ev Yemekleri dedi ki...

çok güzel ve lezzetli görünüyor.. tabi sağlıklı da.. Hayırlı Ramazanlar..

Seda Kızılarmut Katrancı dedi ki...

Ellerine sağlık. En kısa sürede deneyeceğim. Çok güzel görünüyor.

Sevgiler,

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Canım bunları iftarda yapacağım.
Ellerine sağlık ve hayırlı Ramazanlar...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Olmaz mı hiç, süper olur hem de:) Ellerine sağlık Handecim, iyi tatiller canım..

Fincan Teyze dedi ki...

ellerinize sağlık...
yazın hem lezzeti hem hafif oluyor ;)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Tarif ve goruntu cok guzel..tatilinizin iyi gecmesini diliyorum..sevgiler

tatlı sefam dedi ki...

ıyı tatiller

ikicocukluanneyim dedi ki...

canım ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor.

Sevgiler...

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Tam sebze şöleni olmuş,ellerine sağlık canım..İyi tatiler,sevgiler..

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Harika canım ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

üstüne aliminyum folyo çekecekmiyim yoksa açık mı pişecek

sarımutfak-hande dedi ki...

ben açık pişirdim sinem hn.

Unknown dedi ki...

Teşekkürler bugün yapacağım kısmetse

Unknown dedi ki...

Yaptım hatta arttı bugünde yiyeceğim .en kısa zamanda linkinizi ekleyip bloguma koyacağım tarifi

vişnap dedi ki...

Ellerine sağlık canımm kek uzun zamandır yapmadığımı fark ettim en kısa zamanda yapayım ben de.