21 Ocak 2013 Pazartesi

SEBZE MÜCVERİ


Evde kalmış tek kabakla tek havucu değerlendirmek için yapmıştım bu mücveri .Hem besleyici hem güzel bir mücver oldu.Vereceğim ölçülerle ondört adet çıktı.

MALZEMELER:

1 adet kabak
1 adet havuç
1 adet patates
1 yumurta
5 tepeleme yemek kaşığı un
1 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı kırmızıpulbiber
bir kaç dal dereotu
kızartmak için:
1 su bardağı sıvıyağ

YAPILIŞI:

Kabak, havuç ve patatesi soyup rendeleyin suyunu sıkın.İçine yumurtayı kırıp baharatları ekleyin,dereotunu kıyın.Unu azar azar ekleyip bir güzel kaşıkla karıştırın.Derin bir tencerede sıvıyağı kızdırın mücverden bir kaşık bir kaşık dökerek önlü arkalı kızartın.Yanında yoğurtla servis yapın.İşte bu kadarcık ,afiyetolsun.
Herkese mutlu ,sağlıklı ,bol kazançlı ve aşk dolu bir hafta dilerim.

39 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

Mücveri ben de sade kabaktan yaparım
ama bu daha zengin içerikli kızım için deneyeceğim
elinize sağlık

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Bende çok severim mücveri, sık sık yaparım. Ellerine sağlık Handecim.

Unknown dedi ki...

Özellikle evde tek tek kalan sebzeleri değerlendirmek için yaparım bende.Elinize sağlık...

Armina dedi ki...

Sebzeli mücveri ben de ara ara yapıyorum ve çok severim. Ellerine sağlık enfes görünüyor.



keyiflisofram dedi ki...

Çok güzel görünüyor,havuçlu hiç denememiştim,çok yakışmış ellerine sağlık.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

MÜCVERİ SEVMEYEN VARMI KUZUM.
ELLERİNE SAĞLIK:)

mutfagabuyrun dedi ki...

mücver ayrı güzel sunum ayrı güzel canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

ellerine saglık çok lezzetli ve çeşitlilik bakımından zengin süper olmuş:)

sekermutfagimiz dedi ki...

Ellerine sağlık Hande, hem sunum çok hoş olmuş hem de mücverler çok lezzetli görünüyor.Sevgiler

ihlamurcum dedi ki...

Sebze kolil bana çok uyun,hemen yapacağım.Elinize sağlık,Hande'cim.

Unknown dedi ki...

Handecim çok severim fırında yapıyorum ellerine sağlık sevgiler..

dileğim dedi ki...

canım çok güzel ellerine sağlık. ben kabağın hiçbirşeyini sevmem. yalnız mücverini yerim. ama bu mücver çok güzel olmuş.

Unknown dedi ki...

mücverin her türlüsünü severm çok güzel görünüyor. ellerine saglık

LEZZETİKRAM dedi ki...

ne güzel değerlendirmişsin ellerine sağlık :)

vişnap dedi ki...

Handeciğim vallahi iyi fikir hepimizin mutfağında illa birer ikişer sebzeler kalıyor ne güzel alternatif olmuş mücverin ellerine sağlık nefis görünüyorlar,afiyetle yiyin canımmm.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Tek kalan sebzeleri degerlendirmek icin guzel bir fikir , ellerine saglik handecigim...

Ferkay dedi ki...

Mücver sevilmezmi kuzum ellerine sağlık nefis görünüyor..

Nurşen Aksoy dedi ki...

Handecim bıkmadan yiyebileceğim lezzetlerden bir taneside mücver..Ben özel kendim için yapıyorum valla..ellerine sağlık canım,nefis görünüyorlar..sunum da süper..sevgiler.

Unknown dedi ki...

sunum çok hoş olmuş
eline sağlık handeciğim
mücvere zaten diyecek birşeyim yok
afiyet olsun
kal sağlıcakla...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sebzeli mucver nefis olmus ellerine saglik..

Unknown dedi ki...

Eline sağlık mücveri çok severim harika görünüyor:)

Özgür Tatlar dedi ki...

ellerine saglik canim.cok lezzetli olmustur eminim.

Gurme Şirine dedi ki...

oooy oooy ooooy mücvere hayır diyemem...
ellerine sağlık canım.......

Unknown dedi ki...

Bence sebze bombası olmuş bu tarif, yerim onu ben:)) ellerine sağlık canım!

durutarifler dedi ki...

OOO acayip sağlık pekte güzel bir mücver olmuş
Ellerine sağlık arkadaşım
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Her zaman yaptığım tarif. ben çok seviyorum ekmek arası yanında ayran. Ben dün evdeki bayat pilavımla mücver hazırladım. bu akşam kızartacam.
ellerine sağlık.

belgin kıral dedi ki...

Hande ciğim, çok güzel görünüyor, dediğin gibi çok da faydalı ...ellerine sağlık canım :)

FİLİZ'CE dedi ki...

ellerine sağlık,çok lezzetli olduğu görüntüsünden anlaşılıyor..sevgilerimle..

Saglıklı O! dedi ki...

Sebze asigi biri olarak yazıyorum, enfesler. Ellerinize saglik.

pastaeli-ebru dedi ki...

resimden bir tane alıp yiyesim geldi elinize sağlık:)

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

annem kabak dolmasından sonra artan içle yapardı genelde mücveri...içine biraz kıyma ve kabartma tozuda koyardı....bayılırdık...onun için hep sevmişimdir mücverin her türlüsünü ellerinize sağlık

Nilgün dedi ki...

Bir, iki sebze ilavesi ile bende denedim nefis oldu. Paylaşımın için teşekkürler..

ilhan dedi ki...

O kadar severim ama hiç yapılmaz bizim evde nedense. Sizinki de malzeme açısından çok zengin olmuş. Ellerinize sağlık.

caferengigül dedi ki...

Tam bir lezzet küpü olmuş, elinize sağlık.

meri dedi ki...

iş yerimdeyim yani sabah sabah mahvoldumsunumda harika ellerine sağlık canım

İlknur dedi ki...

handecim harika görünüyor. çok canım çektii.

hemen deniycem

TATESAL dedi ki...

süper lezzet bana bana ye...ellerine sağlık...

Banu dedi ki...

mücver harika ellerine sağlık canım...

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Mücvere bayılırım.