13 Temmuz 2012 Cuma

KOROPLAST'A TEŞEKKÜR EDERİM



Yıllardır kullandığım ,birçok konuda kolaylık ,temizlik sağlayan koroplast ürünleri bu kez kargoyla hediye olarak geldi.Tabii yine çok sevindim hemen açtım baktım,yanında birde cartedo'r pudıng çıktı bu da ayrı bir süpriz oldu.

Hem koroplast'a hem carte do'r a bu güzel hediyeleri için çok teşekkür ederim.En kısa sürede pudıngimle güzel bir pratik mozaik yapıp streçfilmime sarıp dondurucuma koyacağım:))

Sizleri kullanmaya devam edeceğim.
Yeşil yazılara tıklayarak detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Hepinize hayırlı cumalar dilerim,sevgiyle kalın.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben Carte Do'r un pudinglerini pek beğendim. Yapacağınız mozaik pasta lezzetli olacak kesinlikle :) Sevgiler...

Unknown dedi ki...

handecim hediyelerini iyi gunerde kullan canım..

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Ohhh güle güle kullan bakalım. Sevgiler.

Banu dedi ki...

İyi günler kullan tatlım. bende bu markalardan çok memnunun. sevgilerimle:)

yuksekevhanimi.blogspot.com dedi ki...

bunlar bize niye hiç hediye göndermiyorlar:)))) ama güvenilir markalar güle güle kullanın :)

mine dedi ki...

koroplastın tek kusuru yağlı kağıtlarının 200 dereceye dayanıklı olmaması malesef!