20 Ağustos 2008 Çarşamba

HİNDİSTANCEVİZLİ KEK

Sizde benim gibi kek ve hindistancevizi seviyorsanız bu tarif tam sizlik yumuşacık harika bir kek
aslında tarifim uzun zamandır bekliyordu kısmet bu zamanaymış bundan sonra sık sık yaparım artık

MALZEMELER:

4 adet yumurta
1.5 su bardağı şeker
1.5 su bardağı süt
1 su bardağı hindistancevizi
3 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartmatozu
1 çimdik tuz
3 yemek kaşığı margarin

YAPILIŞI:

Margarin ve şekeri iyice özleşene kadar çırpın yumurtaların sarısını ve beyazını ayırın sarıları yağlı şekere ekleyip çırpın sonra sütü ekleyip çırpın.Un ve kabartmatozunu eleyerek katın,çırpın.
Ayrı bir kasede tuz ve yumurta beyazlarını çırpıp kar haline getirin hindistancevizi ve vanilyayı katıpkarıştırın ve tahta kaşıkla kek hamuruna ilave edin kaşıkla karıştırıp yağlanmış kek kalıbına dökün.Önceden 180 derecede ısıtılmış fırına sürün pişirin.Afiyetolsun.

27 yorum:

pelin dedi ki...

hindistan cevizinin kokusunu duyar gibiyim.ilk fırsatta deneyeceğim.

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canim
kekin okadar guzel gorunuyor ki kendimi yutkunmaktan alamadim:))
size afiyet olsun...

www.yenitadlar.blogcu.com

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Bende hindistan ceviziyle buluşan herşeyi çok sevenlerdenim. Ellerine sağlık canımcım harika görünüyor.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

kekin o kadar duru olmuşki ne kadar güzel olduğu belli oluyor..hindistancevizini çok severim kekede çok yakışıyor..ellerine sağlık cnm..

Adsız dedi ki...

kadife...
handecim bayılırım hindistancevizli keke mıııımmmmmm kokusuda süperdir eminim bak canım nasıl çekti :)
ellerine sağlık canım

HÜLYA dedi ki...

ooof ooof oof handecim maşallah bu ne güzel bir kek böyle elelrine sağlıık.. nede güzel kabarmıış..

öptüm canım bir dilim kek kaçırdım haberin olsun

Adsız dedi ki...

selam kek nefis görünüyor.eline saglık.sevgiler.
http://hunerlieller.net

ozlemhan dedi ki...

Evet bende sizin gibi bir kek tutkunuyum ellerinize sağlık harika bir görüntü

fatosun mutfagından... dedi ki...

pişerken hindistan cevizi nasılda yaymıştır kokusunu..mis gibi...ellerine sağlık tatlım..şahane görünüyor

saniyesultan dedi ki...

bende hindistan cevizini çok severim,ellerine sağlık...olsa da yesem ...

Begüm dedi ki...

Ellerine saglik Handecim. Kokusu burnuma geldi sanki :) Hindistancevizini bende cok severim. Hele kekini... ben birde limonun kabugunu ekliyorum.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık ,çok güzel bir kek olmuş.yağı az,görüntü harika...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Bana kek olsun da nasıl olursa olsun...

Hindistan cevizli kek nefis gözüküyor Handeciğim ellerine sağlık... Olsaydı çayımın yanına ne güzel eşlik ederdi...

Sevgiyle...

muko dedi ki...

merhaba,hindistan cevizini çok seven biri olarak ilk iş mutlaka deniyeceğim,eline sağlık çokda güzel görünüyor
sevgiler..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Hande'cim hakikaten tam çerçevelik olmuş canım :) Ellerine sağlık..

Selcen Şenocak dedi ki...

Canım ellerine sağlık hindistan cevizini kurabiyede kullandım ama kekde denemedim mutlaka deneyeceğim:)


Sevgilerimle öpüyorum seni şimdiden iyi tatiller:)

peynir hösmelimi dedi ki...

Ben bu keke bayildim.
Ellerine saglik.Görüntü süper:))

Adsız dedi ki...

bir dilim asla yetmez...

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

BEN HİNDİSTAN CEVİZLİ KEKİ ÇOK SEVERİM KEKTE ÇOKHOŞ GÖZÜKÜYO
ELLERİNE SAĞLIK...
BENDE BEKLERİM BUYRUN SEVGİLERLE...

sevimin sayfasi dedi ki...

kokuyu alir almaz geldim, bir dilim alip kaciyorum
ellerine saglik canim

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

İyilik ve güzelliklerle dolu her şeyin istediğinizden de daha güzel olacağı harika bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiler…

hdidem95 dedi ki...

sevmekmi bayılırım hindistan cevizine kek şahane ellerine sağlık canım sevgiler

Yaren dedi ki...

CAnim hindistan cevizli pasta hic kötü olurmu,görüntü zaten anlatiyor herseyi.Ellerine saglik canim.Sana güzel bir haftasonu diliyorum.Sevgiyle kal.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Handecim
Elimden geldiğince katılabilcekher yere hindistancevizini katarım.
kek nefis görünüyor.Ellerine sağlık
mutlu pazarlar
sevgiyle kal

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Hande,
Hindistan cevizini kekin içinde, tatlı ve pasta süslemelerinde kullanmayı çok seven birisiyim.
Dolayısıyla bu tarifine bayıldım,ellerine sağlık.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

handemmmmm
ellerine sağlık şekerim
nefis görünüyor

öptümmmmmmmm

Unknown dedi ki...

Canım iyi akşamlar kek enfes görünüyor çayımı alıp gelirdim bilsem,ellerine sağlık,öpüyorum...