25 Ocak 2008 Cuma

RENKLİ ŞEKERLİ KURABİYE

Duydumki herkes yeni tarif bekliyormuş işte geldim:):) Aslında bu kurabiyelerimin tarifi önceki kirpi kurabiyeler ile aynı geçen akşam yaptım ama bu sefer renkli şekerlerle süsledim yine harika oldu. Renkleri pembe gibi çıkmış ama değil, ışıktan sanırım öyle gözüküyorlar.

MALZEMELER:
1 yumurta
1 su bardağı pudraşekeri
3 yemek kaşığı margarin
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2.5 su bardağı buğday nişastası
1.5 su bardağı un

YAPILIŞI:

Tüm malzemeyi karıştırıp yoğurun,yumuşak ele yapışmayan bir hamur olunca ceviz kadar parçalar koparıp elinizle yuvarlayın .Yağlı kağıt serili tepsiye dizin renkli şekerleme süslerden serpin.Önceden ısıtılmış 175 derece fırında pişirin.kızarmadan çıkarın.Afiyetolsun

31 yorum:

Gönül dedi ki...

canikom ellerine sağlık çok güzel olmuşlar...sevgülerümle

Adsız dedi ki...

selam...valla kurabiyeler nefis görünüyor..elinize saglık..sevgilerimle...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

handeciğim ellerine sağlık canım...
kurabiyeyi yapmayıda yemeyide seviyorum:))))
öptüm canım

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

canım kurabiyelern çok güzel görünüyor renkleri pembe gibi geldi bana gıda boyasımı kulandın acaba diye merak ettim.Ellerine sağlık

sevgiyle kal

EZGi :)) dedi ki...

BU ŞEKİLDEDE ÇOK ŞIK OLMUŞ.ELLERİNE SAGLIK CANIM
SEVGİLER

İlker Ergin dedi ki...

hande cim harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Yaren dedi ki...

ooo Hande ne güzeller bunlar.Rengide cok hos.pembe renkelr cok yakismis bu güzel kurabiyelere,yince hayatin pembe olur ayol bunla;)Ellerine saglik canim cok güzel,afiyet olsun.Gec vakitlere ugrasmana degmis bence.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

pembe değil demişsin ama çaktırma pembe olsun:) çok hoş görünüyorlar çünkü böle..ellerine sağlık cnm..bende kekin üzerine attım geçende bu renkli şekerlerden güzel oldu gerçekten..
sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

handecim kurbisler ne guzel olmus oyle suslu suslu tam bana gore:))
ellerine saglik canim
guzel bir hafta sonu dilerim

www.yenitadlar.blogcu.com

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Kurabiyeler nefisss olmuş ellerine sağlık canım....

Adsız dedi ki...

Handeciğim bunlar biblo gibi. Yemede yanında yat . Ama ben yinede 1 tane aldım...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
kurabisler cok sirin olmuslar, evet, pembe görünüyorlar, bende tarifin icinde gida boyasi ariyor duruyordum, senin üstte yazdiklarini okuyana dek.

Senin de ellerine saglik diyorum.

Selam ve sevgilerimle..

keskinli dedi ki...

selam canisi
kurabiyeler enfes ne yalan söyleyim kiz ben renklerini pembe sandimda ondan sordum icine ne koydun diye ellerine saglik gayveye gelirken getirde yiyelim öptüm canim

NiNo dedi ki...

Handecim cok şeker gözüküyorlar.Gıdaboyası kullanmadan surenkleri pembe gibi yapabilecek yol bulsam cok mutlu olucam.Sen pembe degil dedin ama yinede cok şirinler.

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım çok şirin olmuşlar pembişler sevgiyle kal bende beklerim çaya da gel:)

Feyza Fidan dedi ki...

Handecimmm etipuf gibi olmuş bu kurabiyeler, bayıldım valla...Kızıma mutlak yapam ben bu kurabiyelerden...
İyi hafta sonları canım..

anneminkizıyim dedi ki...

Arkadasim ellerine saglik bunu benim cocuklar cok sever ellerine saglik, sevgiler...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Hande,
Ellerine sağlık,kurabiyeler nefis görünüyor.
Bende rengini pembe görüp,acaba içinde çilek aromalı bir şey mi var diye düşündüm.

HULYA dedi ki...

Hande'ciğim,
renk renk çok şeker olmuş bu kurabiyeler.Ellerine sağlık canım.İyi bir hafta sonu diliyorum.Sevgiler

pelince dedi ki...

Ellerine sağlık.....Çok güzeller

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Kurbişler nefis canımcım ellerine kollarına sağlık.

NiNo dedi ki...

canim ellerine saglik ne guzel olmus bu superrrr

Betül İnce dedi ki...

Hande'ciğim,

Bu kurabiyelerin de çok güzel görünüyor, ellerine sağlık. Bende sana güzel bir hafta sonu diliyorum.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

yeterki sen beni bekle, gelmezmiyim :))

tebriklerin icin cok sag ol...

ay ay bu rengarenk kurabiyeler ne böyle, ellerine saglik...

aslinda sana pasta getirmeye geldim, ama bos tabakla dönmeyim dimi, bana kurabiye verirmisin :))

vermezsen bile hemen alip, kacarim :))

Ellerine ve Yüregine Saglik... Sana hayirli, huzur dolu ve güzel bir aksam diliyorum :))

Sevgiyle kal,

Aysel

Adsız dedi ki...

yorum için teşekkürler.kurabiyeler nefis görünüyor.renkleri gerçekten pembe olsaymış keşke.görüntüsü çok hoş.ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

handecim ellerine saglik tatlim, ne guzel kurabiye bunlar, çok hos olmuslar, pmbe pembe, sen her ne kadar pembe degiller desende pembe çikmis ama sirin olmus, GÜLMEK SENİN İÇİN BİR TUTKU OLSUN EĞER BİRGÜN AĞLARSAN ODA MUTLULUKTAN OLSUN mutlu bir hafta sonu dilerim canim.

TATLI DİYAR dedi ki...

HANDECİM
ELLERİNE SAĞLIK CANIM
ÇOK ŞİRİN GÖRÜNÜYOLAR
SEVGİLER...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

ayy çok şeker olmuşlar ellerine sağlık canımcım öpüyorum

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım ne kadar şeker olmuş bunlar:)
Ellerine sağlık..

TATLI DİYAR dedi ki...

HANDECİM ELLERİNE SAĞLIK
ÇOK GÜZEL Bİ GÖRÜNTÜ
SEVGİLER

Melek* dedi ki...

çok cici olmuşlar ellerine sağlık