3 Eylül 2007 Pazartesi

KUMDAN MASALLAR SERGİSİ

Ne zamandır gitmek istiyordum Kumdan Masallar sergisine.Geçen cumartesi akşamı gitmeye karar verdim.Kozyatağında bulunan serginin hem gündüz halini hem gece ışıklandırılmış halini görmek için akşam üstü gittim.Sergi çok büyük değildi ama güzeldi.30Eylülde kapanacak olan sergiden bir kaç fotoğrafı sizlerle paylaşıyorum.



Haremde ki cariyeler


Galata kulesi





Fatih Sultan Mehmet'in İstanbulu Fethi



SultanAhmet Camii gece görünümü




Dolmabahçe Sarayı gece görünümü








2 yorum:

Adsız dedi ki...

slm hande tarıdlerını uzun zamandır takıp edıyorum senınle gorusmek ve bu guzel tarıflerınden yararlanmak ısterım.msn adresını verırsen sevınırım cunku gmail hesabından adresıne maıl gonderılemıyor. ellerıne saglık ben mehrii

Adsız dedi ki...

Mehribancım mrb.sitemi takip etmene çok sevindim.bende tariflerimi paylaşmaktan ve seninle görüşmekten zevk duyarım.istersen handeazap@mynet.com adresine mail atabilirsin canım.bekliyorum.