30 Temmuz 2007 Pazartesi

TUZLU HAMUR KIZARTMASI



(8 KİŞİLİK)


MALZEMELER:

12 yemek kaşığı un

6 yemek kaşığı yoğurt

2 adet oda sıcaklığında yumurta

1 paket kabartma tozu

1 çay kaşığı tuz

2 yemek kaşığı rende beyaz peynir

kızartmak için sıvı yağ


YAPILIŞI:

Unun ortasını açıp yoğurt, yumurta, kabartmatozu, tuz, rende peynir koyup kulak memesi kıvamına gelene kadar yoğuralım.Hamuru merdane ile açıp yarım cm.kalınlığa gelince kalıplar yardımıyla şekiller çıkaralım.Zeytinyağını derin bir tavada kızdıralım.Hazırladığımız hamurları içine atıp pembeleşinceye kadar kızartalım.Peçete serilmiş tabakta fazla yağını aldıktan sonra ılık olarak servis edelim.Afiyetolsun.

3 yorum:

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Sevgili Hande blogumu ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ediyorum. Seninde blogun hayırlı olsun. Ben bundan böyle blogspot adresimdeyim. orayada beklerim.

Mutluluk Defteri / Tuğba dedi ki...

MERHABA..
Handecim öncelikle ziyaretin ve yorumun için teşekkür ederim.. Tariflerinin hepsini beğendim, hem pratik hem leziz görünüyor.. Rüzgar gülü kurabiyesini de eklersen sevinirim.. çok merak ediyorum. .sevgiyle...
http://mutlulukdefteri.blogcu.com

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım. yorumun için teşekkürler ederim. bende sayfanı çok beğendim. tariflerini takip edeceğim. sevgiler
http://blogcuabla.blogcu.com/